Известие

Collapse
No announcement yet.

защо заключихте темата?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • защо заключихте темата?

    Моля темата "Много ме напрашихте бе колеги "да се отвори. Който не иска да не я чете. В спора се ражда истината. Не виждам нищо лошо в това да се спори. Тона в темата не превишава никакви етични норми. Не проявявайте авторитарност.
    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
    sigpic

  • #2
    Заключих темата, защото след втора страница се превърна в глупав и отдавна омръзнал на всички ни спор дизел vs.бензин.

    И защото разни собственици на 166, които не са вникнали в същността на този автомобил, са решили с тази Алфа да си мерят пишките по светофарите.
    Volvo XC90 D5 '06
    Alfa Romeo Spider 2.0 '90
    Lancia Ypsilon 1.2 '00



    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
    ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
    ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

    Comment


    • #3
      Смятам, че не се мерят пишки. Според мен тук не става въпрос за светофари, а за концепции. Светофарите са част от нещата и те са най - малкото нещо за тази кола. Все пак когато някой чете тази тема, би могло да направи своя избор какъв тип двигател да избере.
      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
      sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
        Заключих темата, защото след втора страница се превърна в глупав и отдавна омръзнал на всички ни спор дизел vs.бензин.

        И защото разни собственици на 166, които не са вникнали в същността на този автомобил, са решили с тази Алфа да си мерят пишките по светофарите.
        Наистина тази тема ме разсмиваше доста , но тя стана наистина много ама много конфликтна и накрая може и да скара някои хора така че според мен е правилно поне за малко да поутихнат нещата и после пак наново !!!
        Alfa Romeo is a wonderful way of life!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
          ...след втора страница се превърна в глупав и отдавна омръзнал на всички ни спор дизел vs.бензин.
          Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
          Все пак когато някой чете тази тема, би могло да направи своя избор какъв тип двигател да избере.
          Наистина всичко по темата беше казано в първите две страници, така че човек може спокойно да си направи избора. Тъпите заяжданици след това не помагат на избора на човека, а го объркват още повече и на всичкото отгоре го отблъскват от общността на алфистите.


          Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
          ...И защото разни собственици на 166, които не са вникнали в същността на този автомобил, са решили с тази Алфа да си мерят пишките по светофарите.
          Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
          Смятам, че не се мерят пишки...
          Мерят се и още как! Всеки си хвали неговото, без и хабер да си има от другите варианти и без грам да се вслушва какво му говорят останалите. Това нито е по темата, нито помага на някого с нещо и на всичкото отгоре е невъзпитано.
          Alfa Romeo 166 2.4 JTD
          Блог за работа и кариера

          sigpic

          Comment


          • #6
            Иаз смятам, че беше правилно да се заключи темата. Наи малкото дебатите се водиха в две теми, а ако някои чак толкоз преритва пуска нова тема - много ма наплашихте...продължение - и си решава проблема.
            sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

            Comment


            • #7
              Тия спорове винаги започват така:
              За 166 по-добрият двг е ...
              и после става една
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                Тия спорове винаги започват така:
                За 166 по-добрият двг е ...
                и после става една
                Тука си много прав.Искаш ли да поспорим малко хахахахаххах.Ще се въздържа от повече коментари за да не прецакаме и тази тема...

                Бог прощава JTD-то НЕ!

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                  Тия спорове винаги започват така:
                  За 166 по-добрият двг е ...
                  и после става една
                  Напълно вярно ! И както винаги , на всеки неговото си е най-добро и не може да му се обясни друго .. Аз също съм съгласен с това , че темата беше заключена
                  Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
                  Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

                  Comment


                  • #10
                    Аз зададох някаде из темите един въпрос на който нито един от форумните 'Капацитети' не ми отговори ,а въпроса беше кой мотор е по голяма родилка ,150 коня старият или 155 новият. Честно казано май не съм срещал тема за гръмнал 150 коньов мотор ??
                    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                    Fiat Bravo II 1.4 90hp
                    sigpic
                    Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                    Comment


                    • #11
                      Колеги, смятам, че съм длъжен да се включа в темата, която открих. Навярно имате право, но в шоуто, което се получи, след пресяването на боклука остават факти, които затвърждават от една страна познатото, а от друга обновяват не толкова известното за всеки един от нас. Някои карат алфи, други са алфисти. Светът е шарен. За мен лично беше интересно. Ако модераторите преценят да изтрият темата, която открих.
                      Last edited by old alfist; d.m.y г., 01:03.
                      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
                        Аз зададох някаде из темите един въпрос на който нито един от форумните 'Капацитети' не ми отговори ,а въпроса беше кой мотор е по голяма родилка ,150 коня старият или 155 новият. Честно казано май не съм срещал тема за гръмнал 150 коньов мотор ??
                        Той 150 коньовия е по-новия при 166.
                        sigpic
                        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
                          Аз зададох някаде из темите един въпрос на който нито един от форумните 'Капацитети' не ми отговори ,а въпроса беше кой мотор е по голяма родилка ,150 коня старият или 155 новият. Честно казано май не съм срещал тема за гръмнал 150 коньов мотор ??
                          Тези три мотора всъщност са еднакви като разликите са в инжекционите и смукателните колектори и катализаторите, и сегментите на едните май са по тънки от на другите ( за последното не съм сигирен дали при 2,0 е така) Една от причините за "раждането" е бедната горивовъздушна смес но не мога да ти кажа при кой двигател как се движат стойностите а другата причина е маслото -каране с високи скорости (високи обороти) продължително време и неподходящо масло другото е разни запушвания от неправилно стопанисване и ненавременна смяна на маслото
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                            Тези три мотора всъщност са еднакви като разликите са в инжекционите и смукателните колектори и катализаторите, и сегментите на едните май са по тънки от на другите ( за последното не съм сигирен дали при 2,0 е така) Една от причините за "раждането" е бедната горивовъздушна смес но не мога да ти кажа при кой двигател как се движат стойностите а другата причина е маслото -каране с високи скорости (високи обороти) продължително време и неподходящо масло другото е разни запушвания от неправилно стопанисване и ненавременна смяна на маслото
                            Баце не се хаби ням смисъл, аз 100пъти съм го обяснил това, но почват едни въпроси. Кои квото иска да купува, но за стара 166 е по добре да се избягва Т.С-а освн ако не и се направи веднага профилактика.

                            Comment


                            • #15
                              За Стара Кола По-Добре Да Се Избягва Дизел
                              sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                              Comment

                              Working...
                              X